Handelsbetingelser B2B hos Oakmore ApS

Generelle oplysninger

Oakmore ApS
Bøgekildevej 34A
8361 Hasselager
CVR nr.: 43884573
Telefon: +45 21 84 84 37
Email: 

Priser

Hos Oakmore ApS er alle priserne i danske kroner og angivet ekskl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Betaling

Oakmore ApS modtager betaling med Kontooverførsel. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og ekskl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Fragt

Oakmore ApS sender med DHL.  Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
Der leveres varer alle ugens hverdage. 
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Fortrydelsesret B2B

Som erhvervskunde har du ikke 14 dages fortrydelsesret. Der kan aftales forskellige vilkår, ved hver enkelt handel.(Såsom ombytningsmulighed) Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Når køberen er erhvervsdrivende, er der ikke tale om forbrugerkøb, og der er derfor ikke fortrydelsesret efter loven. Det gælder, selvom medarbejderne også bruger telefonerne privat.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
Oakmore ApS
Bøgekildevej 34A
8361 Hasselager
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Reklamationsret B2B

Når du handler hos os som B2B kunde, gælder der følgende regler for varekøb.
Vi kan tilbyde reklamationsret i op til 24 måneder. (Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation./ Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for 30 Dage efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.)

Det aftales ved hver enkelt handel, hvilke vilkår og tillægsydelser, på baggrund af prisen, som der medfølger ved handlen.

Varen sendes til
Oakmore ApS
Bøgekildevej 34A
8361 Hasselager

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos Oakmore ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Den dataansvarlige på www.oakmore.dk er Bo Egeriis  

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: bo@oakmore.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på, Oakmore ApS, Bøgekildevej 34A, 8361 Hasselager eller via mail bo@oakmore.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Indkøbskurv